Friday, June 19, 2009

I hvilket firma har jeg havnet?

Heisan godtfolk!
Har hørt igjennom ryktebørsen at mange lurer på hvor jeg har havnet i jobb.
Det har vært noen svært spennende dager (uke) for meg også, da jeg fikk vite at skyline trakk seg fra programmet, men, alt ordner seg til slutt;)
Det er en lang historie om hva som har skjedd i denne uken, så om noen vil ha en mer utdypt forklaring så må dere vente, for jeg er sliten og skal legge meg nå!hehe.
Uansett, der hvor jeg havnet er: www.lumiette.com
Utrolig interessant firma som jeg tror jeg vil lære masse i. Skal på første arbeidsdag i morra:)
Sjefen der har vært svært ivrig etter å ansette meg og han virker utrolig hyggelig:)

Firmaet er forresten kåret til "Most likely to Succeed 2009 in Silicon Valley".

Håper dere alle har det bra i kongeriket! Hyggelig at dere følger med på bloggen!

Mer oppdatering kommer snart, men nå må jeg stupe til køys:)

7 comments:

Farmor og farfar said...

Farmor og farfar har akkurat sett på din blogg. FINT Å FØLGE DEG.

Daddy said...

Javel! Ser ut til at du koser deg! Vi teller ned, - i morgen en måned til vi reiser samme veg som du. Gleder oss!

Anonymous said...

08.00...its gonne be a good one;)

Ingrid said...

Må nok bare komme med en tilståelse jeg...: er misunnelig! Til de grader!!
Kos deg masse og nyt sommeren

miriam said...

firmaet ser bra ut! spennende. Vi følger med. Mir & Rayman

Anonymous said...

Til og med din mor følger med!Gleder oss til å se mer.

Anonymous said...

på tia med noen fler bilder kjekken;)