Monday, June 15, 2009

Jobbtilstanden....

Det har seg slik at for tiden står jeg uten jobb. Jeg skulle egentlig jobbe i et Solcellefirma, men dette firmaet trakk seg fra programmet. Grunnen til dette er at i Amerika så er regelene for å jobbe uten lønn i et firma ganske strenge (faktisk). Firmaet kunne faktisk ikke ansette meg uten lønn. De hadde mulighet til å ansette meg med lønn, men da hadde jeg blitt kicka ut av USA pga mitt VISA. Dermed går jeg litt på vent nå. Har kontaktet en god del firmaer de siste dagene, og forventer å få svar i løpet av dagen/morgendagen. Hvis dette ikke går i boks før onsdag, begynner jeg i et firma kalt Lumiette. Veldig interessant firma, med mye spennende potensiale. Grunnen til at jeg er litt på vent her, er at jeg hadde ønsket et firma som driver med industriell design, da dette er mitt ønskelige fagfelt:) Vi får vente i spenning til onsdag da dommen faller....;)

No comments: