Monday, June 15, 2009

Santa Cruz = me like!Ü







I går dro jeg, Sverre og Dan Robert til Santa Cruz, med et mål om å få prøvd surfing.
En 50 minutters biltur med Beastie Boys på full guffe og stemningen på topp, kunne ikke dette gå galt! Stranden vi kom til var enorm, med en laang brygge utover med restauranter, fiskere, seler og luksusbiler overalt! Sjekk bilene nedunder!WoW sier jeg bare!hehe... Det ble ikke noe surfing på oss, da bølgene ved stranden ikke var av de største og det ikke var noen som surfet der. Bortsett fra det kryddet det av surfeshapper o.l.!Nice;) 
Da vi kom jeg fikk vi vite av noen andre at surfeparadiset bare lå et steinkast fra der vi hadde vært, dumt, men vi får ta det igjen en annen gang:)

2 comments:

Steffen og Kristina said...

davidsen, fint jeg fant denne bloggen, lurte på om du var strøket med siden jeg ikke fikk noe svar på melding. Men nå har jeg fått ditt nye nummer...men ser ut som du koser deg da, det er bra!

miriam said...

haha, jeg måtte le da jeg så bildet av deg og den svarte bilen - vet nesten ikke om bilen er stor eller du liten...;)

Har jeg forresten riktig tlf-nummer til deg? Ingen svar har kommet, men jeg satser på det er riktig nr. Hvis ikke er det en eller annen amerikaner som får norske meldinger..;=)